Algemene regels

1. Dit reglement definieert de regels voor het gebruik van de beschikbare online winkel
op www.reone.nl
2. De voorwaarde voor het plaatsen van een Bestelling in de Online Winkel door de Klant is te lezen:
met dit Reglement en aanvaarding van de bepalingen ervan tijdens de uitvoering van de Opdracht.
3. De webwinkel www.reone.nl doet aan detailhandelsverkopen via internet.
4. Alle in de winkel aangeboden Goederen zijn nieuw, gepersonaliseerd op verzoek van de klant, verpakt in bedrijfsverpakking vrij van fysieke en juridische gebreken, en legaal op de Nederlandse markt gebracht.

Bestellingen plaatsen:

De eenvoudigste en snelste manier om een ​​bestelling te plaatsen is de etalage, we hebben de winkel aangepast om gebruiksvriendelijk en transparant te zijn.Wij voeren ook speciale opdrachten uit:
– als u meer stuks wilt bestellen,
– als u hulp zoekt bij het maken van een keuze,
– als je speciale personalisatie nodig hebt
We helpen u graag met elk probleem.

Verzendkosten en datum:

Meer dan € 100 gratis verzending.
Verzendkosten volgens de tarieven van de operators. Gegeven opties bij het plaatsen van een bestelling.
Het is erg belangrijk om het volledige adres en telefoonnummer in het bestelformulier in te vullen, hierdoor kunnen we de bestelling sneller afronden.
Bestellingen worden verwerkt van 1 tot 10 werkdagen, maar soms komt het voor dat de goederen niet op voorraad zijn en we ze moeten bestellen of wachten op hun transport. Wij zullen u informeren over een dergelijke situatie, wij zullen een alternatief voorstellen, de beslissing is aan u.

Betalingen:

Betalingen worden gedaan via het Mollie platform,
– ideaal,
– PayPal
– Indien het voor u handiger is om via directe overboeking op uw rekening te betalen, kan dat ook IBAN: NL59INGB 0007 09 18 89,

Opbrengst:

U kunt het product tot 14 dagen retourneren als het niet aan uw verwachtingen voldoet of als u van gedachten bent veranderd. Schrijf ons dan een bericht naar info@reone.nl om ons op de hoogte te stellen van deze situatie. Vermeld a.u.b. uw ordernummer in het bericht.
Dan stuurt u de producten op eigen kosten naar het volgende adres:
Reone
van den Abeelestraat 7,
4307BM Oosterland
Wij storten de betaling binnen 7 werkdagen op uw rekening.
Wij betalen u voor de goederen, niet voor verzending.
Het is erg belangrijk dat het product geen gebruikssporen vertoont. (dergelijke producten worden niet afgeschreven, we geven ze aan degenen die er plezier in hebben)
Als je dat niet wilt, hoef je ons geen reden op te geven, maar het zou fijn zijn als we wisten wat we in onze winkel kunnen verbeteren.
Uitgezonderd van deze optie zijn producten die op een zeer individuele manier worden gepersonaliseerd, bijvoorbeeld een foto of uw eigen tekst.Klachten:
Alle klachten worden individueel bekeken.
De snelste methode is om een ​​melding te sturen naar klachten@reone.nl
Vermeld in de onderwerpregel het bestelnummer op basis waarvan onze producten zijn gekocht.
De inhoud dient een omschrijving van de aanvraag te bevatten, kort uit te leggen waar de klacht over gaat.
– beschadigd pakket
– kapot product
– afdruk van slechte kwaliteit
– een ander
Voeg foto’s toe in de bijlage waarmee we het probleem sneller kunnen oplossen. Wellicht kunnen wij op basis van deze informatie uw klacht direct herkennen.
Als de foto’s echter niet genoeg voor ons zijn, zullen we u vragen om de goederen naar ons op te sturen.
 (herinnering Reone van den Abeelestraat 7 4307BM Oosterland) na ontvangst van het pakket hebben wij 14 werkdagen de tijd om uw klacht op te lossen en u te informeren over het verdere verloop.

Privacybeleid en bescherming van persoonsgegevens:

1. De beheerder van databases met persoonlijke gegevens die door klanten van de online winkel zijn verstrekt in verband met:
bij aankopen is de Dienstverlener.
2. Persoonlijke gegevens worden gebruikt om verkoopcontracten uit te voeren en kunnen daarom worden overgedragen
entiteiten die verantwoordelijk zijn voor de levering van gekochte goederen aan de klant. Klanten hebben recht op toegang tot de inhoud
uw gegevens en deze te corrigeren. De gegevens worden vrijwillig verstrekt.
3. Informatie over methoden en technische maatregelen voor het opsporen en corrigeren van fouten in de ingevoerde gegevens:
a. Tijdens het plaatsen van de bestelling, totdat u op de knop “Bestelling plaatsen” drukt
Klanten die een account hebben in de Online Store hebben de mogelijkheid om onafhankelijk
de ingevoerde gegevens corrigeren door het accountprofiel te bewerken.
b. Verificatie van gegevens of correctie van de Bestelling kan ook worden gedaan door te verzenden
e-mailberichten aan de Dienstverlener via info@reone.nl
c. De Klant heeft de mogelijkheid om de gegevens te wijzigen die zijn ingevoerd bij het aanmaken van het Account in elke
tijd onder de aangeboden opties.
4. Bij het plaatsen van een bestelling kan de klant instemmen met het plaatsen van gegevens persoonsgegevens in de database van de online winkel van de verkoper met het oog op verwerking in verband met de uitvoering van de bestelling. In geval van toestemming heeft de klant recht op inzage in uw gegevens, corrigeer ze en vraag om verwijdering.
5. De klant kan gebruik maken van de mogelijkheid om zijn gegevens door het systeem op te slaan om het proces te vergemakkelijken nog een bestelling plaatsen. Voor dit doel moet de klant de login en het wachtwoord verstrekken die nodig zijn om te verkrijgen:
toegang tot uw account. De login van de klant is het door hem opgegeven e-mailadres. wachtwoord is een reeks tekens
ingesteld door de klant. Het wachtwoord van de klant is niet bekend bij de verkoper en de klant is verplicht dit te bewaren
in het geheim en beschermen tegen onbevoegde toegang door derden.